Pau Perdices clou les jornades, amb èxit d'assistència
El vicepresident tercer de la Diputació de Lleida i membre del Comitè Executiu de GLOBALleida, Pau Perdices, ha participat aquest divendres en l’acte de cloenda del Fòrum d’Excel·lència i Lideratge Empresarial, que s’ha celebrat al Palau de Congressos-La Llotja de Lleida. El Fòrum, que s’ha desenvolupat entre els dies 26 i 27 d’abril, i que ha comptat amb un aforament de 400 persones, ha tractat sobre el Self Management: lideratge adaptatiu i gestió del talent i potencial, la negociació i gestió de conflictes, i un mòdul titulat ‘Descobrir, Inspirar, Resoldre i Actuar’, sobre l’anàlisi de la capacitat de resposta, les fortaleses i el pla estratègic.
Durant la seva intervenció, Perdices ha destacat que cal incidir en la necessitat de descobrir eines de gestió que aportin una visió innovadora per gestionar, tant els recursos humans en les empreses i organitzacions, com els dels propis recursos personals.
L’objectiu del Fòrum ha estat posar sobre la taula les actuals circumstàncies econòmiques, que obliguen els líders empresarials a gestionar els seus equips amb fórmules diferents, apostant pels seus talents i enfrontant-se als grans reptes dels propers anys.
Les temàtiques han estat tractades per experts com Mario Alonso, metge especialista en Cirurgia General i de l'Aparell Digestiu, que és expert en lideratge, creativitat, innovació empresarial i gestió del canvi, i autor de diversos llibres d'èxit empresarial; Juan Mateo, llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials i Màster en Gestió Financera per l'EEM, que ha escrit diversos llibres sobre lideratge. El seu últim llibre “Cuentos que mi jefe nunca me contó” és número 1 a la Xina amb sis milions d’exemplars venuts; i Àlex Rovira, llicenciat en Ciències Empresarials i MBA per ESADE, on col·labora, entre altres institucions i escoles de negocis de gran prestigi acadèmic d'Espanya i de l’estranger.