El Concurs Instagram “La foto emprenedora” i  el Taller pràctic “Fes-te la teva imatge a les xarxes socials” han atret l’interès de molts dels alumnes que ens han visitat.

En la conferència, “El camí per trobar feina”, Jaume Gurt ha constatat que l’impacte de la tecnologia i l’aparició de les noves generacions comportarà un canvi  de tendència en l’àmbit laboral basat en la felicitat.

Dolors Bassa, consellera de Treball, Afers Socials i Famílies ha visitat el nostre estand i s’ha mostrat interessada en les activitats que desenvolupa el consorci.

Durant la jornada d’avui, més de 150 alumnes que ens han visitat han  participar en el Concurs Instagram “La foto emprenedora” i  el Taller pràctic “Fes-te la teva imatge a les xarxes socials”, amb l’objectiu que els participants siguin capaços de triar la imatge personal més adequada per publicar des de Linkedin, Facebook i Twitter a nivell professional.

Per donar a conèixer als joves de Lleida les tendències del mercat de treball actual, quina és l’actitud que demanen les empreses i quins són els camins més eficients per aconseguir feina, Jaume Gurt, director general d’Infojobs, ha impartit la conferència organitzada per GLOBALLEIDA, en el marc de la Fira F&T, “El camí per trobar feina”. 

La conferència de Jaume Gurt

Davant de més de 140 assistents, Gurt ha explicat que les tendències en l’àmbit laboral estant canviant i que els treballadors han d’adaptar-se a aquest nou paradigma. El repte del nou paradigma laboral es aconseguir que tres generacions; Baby boomers, Generació X i els Millennials des de les seves característiques pròpies han de treballar junts i afrontar els nous reptes en l’àmbit laboral on la gestió i capacitació del talent és el repte clau per garantir l’èxit laboral i professional.

La tendència és que d’aquí a 5 anys la societat i la forma de treballar s’hauran transformat de manera radical, qui no sigui un expert en tecnologia o en filosofia humanista es quedarà fora del món laboral, i ha afegit  que en els pròxims cinc anys, per cada lloc de treball que es creï relacionat amb l’entorn tecnològic, se’n destruiran o es transformaran totalment 4 o 5 que no tinguin res veure amb la tecnologia.

En la seva intervenció, ha explicat que la crisis econòmica ha produït una revolució molt important sobre tot en el mercat laboral, gràcies en bona part a l’impacte de la tecnologia i l’aparició de les noves generacions, que són inquietes, emprenedores, s’adapten fàcilment als canvis i volen relacions laborals properes amb els directius i això comportarà un canvi  de tendència en l’àmbit laboral basats en la felicitat

Sobre Jaume Gurt

Enginyer de telecomunicacions, Gurt es va incorporar el 2002 a Infojobs i des de 2010 és el director general del major portal per a la recerca de feina a Espanya. És director d’Organització i Desenvolupament de Persones a Schibsted Spain, empresa amb 700 treballadors formada per les marques Infojobs, Fotocasa, Vibbo, Coches.net i Milanuncios. Al 2016 ha publicat el seu primer llibre, “Diseña tu futuro”.

Lleida, 15 d’abril de 2016

http://www.globalleida.org/sites/default/files/20160415_101933.png, http://www.globalleida.org/sites/default/files/img_20160415_180652.jpg